miercuri, 18 martie 2009

Nice hat, dude!


President Obama will be making a guest appearance on "The Tonight Show with Jay Leno" on Thursday 19th of March, a White House official said, in a rare personal visit by a commander in chief to late night television.

Mr. Obama will swing by the Leno show as part of his trip to southern California. The White House official said that Mr. Obama plans to talk about the economy with Mr. Leno and said he will try to focus on substance, possibly a tall task given the show's format.


Will he be funny? "As funny as the times allow," the official said.

15 comentarii:

  1. Oblio,ai si tu limitele tale, noi intelegem clovnii sunt ambitiosi mai alesi cei care au cifra 13, dar politica aceasta nu e asa usoara desi la ea se pricepe tot omul, si tu Oblio esti un om(ein Mann ist menschlich zu Menschen). Tu chiar crezi ca noi putem sa comparam asa usor ce ei, adica la SUA cu ce am inteles noi pe la RO. Pentru un scriitor ar fi o mare oportunitate ca compare Ro cu SUA( Man weiß nie)...

    RăspundețiȘtergere
  2. Bai, Anonim, ai grija, acum vine ruleta ruseasca, tu crezi ca este jucarie, nu este. Ruleta ruseasca este cunoscuta.. Lermontov semana cu Eminescu si dupa aceea '' The deer Hunter''...Chiar asa..Auzi, eu am cunoscut o fata frumoasa. un fel de Veronica Micle cu ..photoshops..acum nu ma intreba si tu natamb ce sunt.. Ele sunt..

    RăspundețiȘtergere
  3. Bai Anonim,, tu esti chiar inconstient, tu nu stii cum se naste frumusetea la RO, cum rasare, tu crezi ca este la indemana tuturor sa fie acolo in topuri..कैसे स्कूल में सीखना चाहिए पता नहीं.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bai, Idiotule Anonim, nu ai inteles nimic..

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta sa.. ci palariile mi-au placut..ma gandesc la urmatoarea sedinta photo sa-mi pun si eu una.. nu stii niciodata un clovn, actor.. ce poti ajunge.. ( nu vreau sa te jignesc Oblio cu politica americana.. sunt sigur ca ai colindat prin Arizona.....) Imi pare rau sa o spun dar aici recusosc( vad multe sit-uri poloneze..) eu sunt Nedormitul..

    RăspundețiȘtergere
  6. Stai, ca acum intelegi si tu timpurile nu sunt usoare( OF engleza asta, mama preda rusa ..dar era frumoasa si mama si rusa si engleza.. atatea frumuseti.. iar facem concurs la Click si stiu ca eu ies prima.. cine are Casa verde are totul.. ). Auzi si daca tot am fost in top, nu crezi ca e mai simplu sa scrii sau joci( homo lundens) despre politica americana versus Ro desi sa fii in top .. Adica nu intelegi, tu Ninel, fiindca ai fost prea bun pioner, inteligenta in tara aceea.. e mai la indemana decat frumusetea...Daca ai reusit la frumusete( si eu nu ma bag la rulete din tari straine desi pot sa imit orice.. mi-a placut scena ce sa fac.. pentru suflet era.. totul pentru suflet si familie.. Och nu jag rasgandesc

    RăspundețiȘtergere
  7. Bai, Anonim las,. crezi ca nu sunt sunt un stare de aici de la Ro, sa iau avioul in Carolina de Sud, Asa ma cunosti tu pe mine.. Ca nu te sun din Aeropoarte..Dar, stii ca si cu sufletul, eu ma pregatesc sa am o familie..Cu video- Wall..si ce te pasa.. tot familie este.. tot suflet..

    RăspundețiȘtergere
  8. Clovnii nu plang.. nu este asa.Auzi ei Nedormitul din Carte.. am cunoscut unul Lucid(ala nu era din Carte)..Ce o fii aia LUCID.. m-am tot gandit cand ma intalnesc cu el sa nu-l jignesc..( asa mi-a spus Domnul Iubirea de argint


    Iubirea de bani, în deobşte orice iubire de averi mobile şi imobile. Dorinţa de îmbogăţire. Cugetarea la mijloacele de îmbogăţire. Visările la bogăţie. Teama de bătrîneţe, de sărăcie năpraznică, îmbolnăvire, prigoană. Lăcomia. Necredinţa în Dumnezeu, neîncrederea în pronia Sa. Patima sau iubirea bolnavă faţă de multe obiecte trecătoare, care lipsesc sufletul de libertate. Preocuparea cu griji deşarte. Iubirea cadourilor. Însuşirea lucrului străin. Prisosinţa. Spune-mi tu, Oblio, ce sa fac imi plac inca Rimmi, desi am spus ca renut la el pentru Rodin ala recomandat de tine..

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu stiu ce o sa-ti spuna Oblio miine ..ba NEDORMITULE..Scorpions in clipa lor de glorie sau de non-glorie in acest caz concret..Las Vegas.. ai fost.. e aici aproape ca si Hawai.. multi japonezi la shop.. da' eu gata am personal shopper...

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu nu vreau la Carolina, eu nu vreau, nu vreau la ea.
    Las sa vina ea la mine, ....Tra La .....http://newsbusters.org/blogs/clay-waters/2009/03/05/former-nyt-reporter-calls-clown-limbaugh-sweaty-swollen-man
    Limbaugh-un clovn grasan si transpirat

    RăspundețiȘtergere
  11. Dar avem si noi imbalsamatori care vin la emisiune cu balotul de paie in portbagaj.
    Iosif Boda, aka hipopotamul transpirat trebuie sa recupereze putin dupa ce aseara, Emil Hurezeanu cu un domn al carui nume e demn de porecla pe care i-o vor gasi colegele lui printr-o carte de meniuri vinatoresti, l-au hartuit mediatic pe TB pina era gata sa le spuna si un banc ca sa scape de platitudinile lor.
    Dupa ce s-au ridicat de la masa, un frumos obiect de traforaj s-a aratat multimii ambetate.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce clovn.. Ori este aici sa te faca sa razi..ori sa ameninte tot timpul..? Eu nu cred ca acesta este un clovn adevarat..

    RăspundețiȘtergere
  13. E ora mesei.. dar ce eu m-am plins de cate citesc sau vad..cand mananc senvishul in pauza de masa..sunt un om..nu imi place filosoful cu N pe ca vreau sa ramin un om..

    RăspundețiȘtergere
  14. Mie, mi s-a facut deja frica pentru tine, Anonim, ascunde-te cand mananci senvishul acela..Te dai mare cu Carolina .. tu sti ce e aia si ce departe e de aici de RO sa te duci acolo pentru un discurs pe care poti sa-l asculti si la radio ala vechi, ca tot nu intelegi nimic din el..

    RăspundețiȘtergere