duminică, 15 martie 2009

Andra atacă pe centură

aici
După ce am citit, m-am prins (dar nu mă țin bine) în sfîrșit de ce "satul global" îi are la Cotidianul pe cei mai buni și mai drepți dintre tracii moldoveni trăitori la țară , nu pentru că au scăpat de săgețile gepide, nu pentru că și-au uitat cartela de lift în frigider și au urcat pe scara de incendiu după ce și-au dat foc la valiză, nu pentru că au avut o copilarie nefericită cu caprele Irinucăi, nu pentru că numele li s-ar termina prea multora în litera u de mînă, am luat la întîmplare o literă de pe pereții din redacție, dacă luam alt criteriu mă trezeam cu tot nomenclatorul de atroglodiței, apocnitorii, băi, care mai ești pe aicea că caii verzi îi fugărește tatulici prin altă aripă a clădirii unde se scrie numai cu verdele-n sus și e accesibilă doar după ce se termină împăduririle, ca să aibă și scufița roșie un loc de muncă.
Nu v-am spus încă dar o repet.

Cele mai cunoscute branduri evreiești au fost biblia, creștinismul si ICQ ; toate trei au depins de oameni pasionați care au răspîndit mesajul.

In termeni de marketing toți acești brokeri de informații din trecut au fost învinși pentru prima dată în 1517, cînd Luther printr-un gest fundamental pentru capitalism, a dăruit dreptul de interpretare a bibliei tuturor oamenilor:

“ religion is not about belief, is about behaviour “ au zis viitorii hughenoți pregătindu-se să scape din noaptea sfîntului Bartolomeu și să emigreze peste ape sub conspirativul WASP.

Nasol băi, am rămas fără viespi, numai albine dresate cu urdinișul la care pune Ursu botu și trîntori cu surse, care din tărie de caracter doresc să-și păstreze anonimatul pentru a nu le lua Vîntul fularul și sinecura.

O iau la fugă, în diorama din mijlocul redacției am numarat "12 oameni furioși". In loc să stea și ei cuminți la cina cea de taină pînă vine "tînărul ăla cu bmweuri" să le dea verdictul, îi mănîncă ( mă scuzați) în cur și dau cu banul cine să scrie titlul ăsta"Doctrina şocului": "biblia" antiglobalismului versus teoria conspiraţiei, ( dacă s-ar fi oprit aici mai era ceva) A căzut pajura-n cap, și după doua figuri de bambilici banu' a ales o damă, fără să știe că și ea aștepta să fie tradusă. (cartea)

Păi ce ne faceam fetelor, mai stăm după arabii ăștia să ni-i traducă pe anticii greci sau mergem la coafor ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu