vineri, 13 martie 2009

am fost mici și proști, acum suntem mari și frumoși

Se împlinesc 20 de ani de internat, parcă mai an ne-a zis brucan.
alo ! alo ! domnul năstase și care mai ești pe acolo.
nu-i așa că ați trăit frumos ?

21 de comentarii:

  1. eu sunt tanar domnule si ma gandeam sa plec in tarile calde, ce ma sfatuiti ?

    RăspundețiȘtergere
  2. eu te-as invita la un concert, sa imi vorbesti ca pe blog :)

    RăspundețiȘtergere
  3. oricind cu drag despre seratele lui Sava, sub cerul lui Nichita si al unei sonate de Bach.

    RăspundețiȘtergere
  4. acum nu mai esti batran?:)

    RăspundețiȘtergere
  5. e batran selectiv, mie nu mi-a raspuns :-(

    RăspundețiȘtergere
  6. deci ai doi fani. cum procedezi?

    RăspundețiȘtergere
  7. scuze anonime, credeam ca esti acelasi anonim, pune-ti ceva o sapca, o basca, un fular, un nick.
    altfel batrin cum sint ma ia marea si nu disting bine intre anonimii venetieni.
    in plus mai tai si lemne prin taiga in rolul mosului cel vesnic, stii tu personajul ala din Siberiada lui Koncealovski.

    RăspundețiȘtergere
  8. eu nu am ureche muzicala...

    RăspundețiȘtergere
  9. imi place sa traiesc in anonimat dar pentru bunul mers al dialogului mi-am printat o eticheta :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. nu-ti trebuie ureche muzicala, mergem sa ascultam muzica apelor de Haydn

    RăspundețiȘtergere
  11. vezi ca sint batrin si ma grabesc , Handel

    RăspundețiȘtergere
  12. sa nu-ti lipesti nici o eticheta, doar eticheta sa se lipeasca de tine. politetea te va scoate mereu din incurcatura.

    RăspundețiȘtergere
  13. pina la urma s-a inTRUnit numarul? cati suntem? 3 sau patru?

    RăspundețiȘtergere
  14. voi tine seama, acum va rog raspundeti-mi, sa plec, sa nu plec ?

    RăspundețiȘtergere
  15. eu am plecat la concert. revin in citeva ore. eu zic sa pleci din cloaca asta de romanica...iti dam vesti noi, cei care ramanem....

    eu sunt prea batrana ca sa mai plec...

    RăspundețiȘtergere
  16. rabinul zice : sa plece sau sa se plece ?
    daca se pleaca cu grupul, adica impersonalul cu care se joaca rabinul, sa pleci privind inapoi cu mindrie, nu mai ezita, start.

    RăspundețiȘtergere
  17. va multumesc pentru raspuns. nu sunt un cititor de bloguri dar imi fac abonament la dumneavostra. o seara placuta.

    RăspundețiȘtergere
  18. ne bazam pe tineri, sau s-o dau altfel,
    our history-the future

    RăspundețiȘtergere